Céginformáció

Az 1992-ben alapított Dél-Pannon Zrt. problémás követelések érvényesítésére szakosodott. Tulajdonosai évek óta foglalkoznak hitelezéssel, a hitelkockázat kezelésével, problémás ügyfélkezeléssel.

A legkorszerűbb technológián alapuló call centerünk segítségével gyorsan és költséghatékonyan tudjuk kezelni lokális és országos lefedettséggel rendelkező partnereink megbízásait. Tevékenységünk keretében bankoknak, lízingcégeknek, pénzügyi vállalkozásoknak harmadik féllel szemben fennálló követeléseit érvényesítjük.

Banki követelések érvényesítése terén specialitásunk a természetes személyeknek kihelyezett problémás hitelek (folyószámlahitelek, fedezetlen személyi hitelek, áruhitelek, hitelkártya követelések, lakáshitelek, jelzáloggal fedezett személyi hitelek) megoldása.

Természetesen erre irányuló megbízás esetén foglalkozunk telefontársaságok, közüzemi szolgáltató vállalatok ügyfélköveteléseinek kezelésével is. Arra törekszünk, hogy Megbízóink igényeihez illeszkedő, magas színvonalú, gyors, korszerű és hatékony szolgáltatást nyújtsunk és erre alapozva növeljük piaci részesedésünket. Tevékenységünk során az ügyféllel történő kommunikációra helyezzük a hangsúlyt. Követeléskezelési folyamatunk gyakorlatilag a követeléskezelési technikák teljes spektrumát felöleli, melyet megbízónkkal történt egyeztetést követően, rugalmasan módosítani is tudunk.

A Dél-Pannon Zrt. törvényes keretek között, jogszerű, nem vitatott illetve elismert követeléseket kezel. A tevékenységet szigorú etikai normák szerint az adós emberi méltóságát és megbízónk érdekeit maximálisan figyelembe véve végezzük.

Cégünk a követeléskezelést sikerdíjért végzi. Megbízóinkat ezen felül további költségek nem terhelik. Az adósnak pedig a megbízónk által átadott követelés összegén felül más díjat nem számolunk fel.

  • Rendszerezzük és elemezzük a kintlévőség állományát.
  • Részletfizető ügyfeleket folyamatos ellenőrizzük.
  • Eltűnt adósok felkutatása.
  • Az adós fizetési képességének és hajlandóságának felmérése.

Megbízónk igénye szerint a problémás hitelek kezelésének teljes spektrumát vállaljuk:

  • a felmondást megelőző helyreállító ügyfél kapcsolatfelvételtől kezdődően,
  • a felmondott követelések telefonos követeléskezelését és,
  • a személyes ügyféllátogatást.

Munkánk során minden adóssal személyre szabottan kommunikálunk, ezáltal azt a benyomást kívánjuk kialakítani ügyfeleinkben, hogy egy határozott, céltudatos, elszánt partnerrel van dolguk, aki a törvény adta keretek között mindent megtesz a követelés érvényesítése érdekében. Specializáltságunknak köszönhetően, hatékonyabban és költségkímélőbben érvényesítjük kintlévőségeit, mint saját szervezete, jogásza. Módszereink ( telefonos megkeresés, személyes felkeresés, nyilvános adatbázisokból ügyfelek felkutatása stb.) biztosítják, hogy Megbízónk követelései a lehető legnagyobb mértékben és legrövidebb idő alatt megtérüljenek, úgy, hogy közben Megbízónk partnerkapcsolatai ne sérüljenek.

Tiszában vagyunk azzal, hogy Megbízóinknak Ügyfeleik jelentik a legfontosabb értéket. Tevékenységünket jogi, és szigorú etikai normák szerint végezzük ügyelve arra, hogy a megbízó-ügyfél kapcsolat ne károsodjon.