Levelet kapott tőlünk?

1. Miért kaptam fizetési felszólítást?

Ön valamilyen fizetési kötelezettségének nem tett eleget, s a Dél-Pannon Zrt felszólító levelében hívta fel az Ön figyelmét erre. A levelünkben szerepel az eredeti jogosult akinél a fizetési kötelezettsége keletkezett, szerepel a jelenlegi tulajdonos azaz az a jellemzően faktorcég neve és az, hogy a Dél-Pannon Zrt. megbízás alapján kezeli az ügyletet. Kérjük, minél előbb keressen minket a közös megoldás érdekében az elérhetőségeink valamelyikén.

2. Mit jelent az, hogy egyösszegű, lejárt tartozásom van?

A korábbi Hitelező/Szolgáltató a szerződést szerződésszegés miatt korábban már felmondta, az abból eredő tartozást egyösszegben lejárttá és esedékessé tette. Társaságunk ezen lejárt követelést megvásárló faktorcég megbízásából és annak részére, ezt egyösszegben követelheti, tehát az egyösszegben érvényesíthető egy esetleges jogi eljárás során. Erre tekintettel az egyösszegű követelés részletekben történő megfizetése kizárólag adósi kérelemre, a megbízónk jóváhagyásával történhet, hiszen ez egy kedvezményt jelent az Ügyfél számára.

3. Honnan tudhatom, hogy mennyi ez az egyösszegű tartozás?

Erről minden levelünkben tájékoztatjuk Ügyfeleinket, de bármikor tudnak tájékoztatást is kérni a pontos összegről.

Írásban, telefonon és személyesen (személyesn kizárólag a kaposvári telephelyünkön, vagy egyeztetés után megbízónk székhelyén) is tudunk segítséget nyújtani,

4. Milyen módon egyenlíthetem ki a tartozásomat?

A tartozás kiegyenlítésére több lehetőség is rendelkezésre áll:

Banki átutalás

Tartozását leggyorsabban banki átutalással rendezheti, a megbízóink részére történő utalással, ennek részletei az adott megbízóhoz kapcsolodnak ezért kérjük valamely elérhetőségünkön kérjen tájékoztatást az utalás előtt.

Kérjük, hogy ez esetben ne felejtse el a közlemény rovatban feltüntetni az ügyletazonosítóját, amelyet levelünkben is megtalál.

Készpénzátutalási megbízás (csekk)

Amennyiben készpénzátutalási megbízásra (sárga csekk) van szüksége, úgy ezt az igényét leggyorsabban telefonon jelezheti részünkre a +36 1 696 0850 –es telefonszámon.

Készpénzbefizetés bankfiókban vagy a megbízónknál

Készpénzben saját bankjánál is kezdeményezhet fizetési tranzakciót, illetőleg személyesen a megbízónk székhelyén, melyhez előzetes egyeztetés szükséges.

5. Milyen módon kérhetek fizetési könnyítést?

Írásban, telefonon és személyesen is tudunk segítséget nyújtani, leggyorsabban a telefonos egyeztetéssel tudjuk a kérelmét pontosan átbeszélni.

6. Milyen módon jelezhetem a leggyorsabban, ha elfogyott a csekkem?

Írásban, telefonon, a leggyorsabban e-mailban és telefonon de postai levélben is jelezheti.

7. Hogyan léphetek kapcsolatba Önökkel a leggyorsabban?

Írásban, telefonon a leggyorsabban e-mailban és telefonon.

8. Mi történhet, ha nem fizetem meg a tartozásomat?

A tartozás egyrészt mindennap, folyamatosan kamatozik, másrészt abban az esetben, ha nem sikerül megállapodnunk a tartozás rendezésében, megbízónk jogi úton fogja érvényesíteni követelését, melynek költségei szintén Önt terhelhetik.

A témával kapcsolatban hasznos információkat talál az MNB honlapján: https://www.mnb.hu/fogyasztovedelem/hitel-lizing/fizetesi-nehezsegek/a-fizetes-elmaradasanak-kovetkezmenyei

9. Miért működjek együtt Önökkel?

Az ügy megoldása és lezárása, a jogi eljárás elkerülése közös érdekünk. Társaságunk törekszik arra, hogy mindkét fél számára elfogadható feltételekkel történjen a tartozás rendezése, ehhez azonban szükségünk van az Ön közreműködésére.

10. Hol találom a levélen az ügyszámot, és miért fontos ez?

A leveleink bal felső részében találja az ügyletazonosítóját. Kérjük, hogy az egyszerűbb ügyintézés érdekében írásos megkeresése esetén a hivatkozási számát levelén feltüntetni, illetőleg telefonos kapcsolatfelvétel esetén az ügyintéző kollégát erről tájékoztatni szíveskedjen.

11. Hogyan tudom elkerülni a tartozás emelkedését, a további költségek felmerülését?

Javasoljuk, hogy amint lehetséges, vegye fel velünk a kapcsolatok, illetve kezdje el törleszteni tartozását. A tartozás – késedelmes volta miatt – a késedelmi kamatok miatt folyamatosan növekszik, amennyiben arra befizetés nem érkezik, úgy az időmúlással vélelmezhetően egyre nehezebb lesz visszafizetni azt.

Továbbá, amennyiben nem tudunk Önnel kapcsolatot létesíteni, a tartozásról/fizetésről egyeztetni, a követelésünket, megbízónk kénytelen lesz jogi eljárás keretében érvényesíteni, ez pedig – jogszabálynál fogva – további megfizetendő költségeket generál.